För lugnt?

Hade planerat att ta det lugnt i helgen. Inte gör någonting. Bara vara hemma! Äta gött. Kolla lite film. Kolla handbolls VM. Kände att det kunde vara skönt med en sån helg! Bara göra ingenting! Nu sitter jag här dödensrastlös! K är i Långhed och skruvar med skotern. Mamma ska komma hit och hämta en kattransportbur, så därför ska jag hålla mig hemma. Facebook är färdigsnokat för idag! Maten är klar för idag och ikväll, allt står och väntar i kylen! Har till å med fixat med kalasefterrätt till ikväll! Måste ju fira att jag har 10 veckor kvar av mitt ofamiljeliv och 10 veckor till familjelivet!

Så vad göra - Inte lätt att vara lat och samtidigt rastlös!

Skulle borda ta mig i kragen och åka mot Trävaruhuset och inhandla några meter av 20mm fyrkantslist och några vinkeljärn, men inte törs jag det själv eller! Har ett projekt i huvudet på en sänghimmel till spjälsängen, och varför köpa färdigt när man kan prova bygga själv! Är lite praktiska lösningar med hur jag ska fästa sänghimmeln som fortfarande ska till, ska få ihop en lättflyttad stabil upphängningsanordning. Tips?

Nä nu måste det hända nå!

16 dagar till Ullared!


Kommentarer
Postat av: maria

Något böjbart plaströr? Eller grov ståltråd som du kan göra en rund grej av och sen fästa nät?

2011-01-29 @ 15:51:30
Postat av: Lena

köpte en bebiskorg vi när ida va ny, till den fick jag med sänghimmel som man fäste på nå vis (använde aldrig) hittar jag på den kan du få den om du vill!

2011-01-29 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: