Vecka 35

"Nu börjar det bli trångt, din bebis lägger på sig mellan 25 och 30 gram per dag, så hon eller han har inte lika mycket plats som tidigare att röra sig på." Libero.se

"Trots det trånga utrymmet i din livmoder kan barnet häpnadsväckande nog fortfarande vända sig flera gånger om innan det är dags för förlossning." Pamers.se

Nog är det trångt allt och rörelserna är mer kraftfulla nu! En stark jäkel där inne! Jag har de senaste tre dagarna haft jordens aktivitet i magen! Igår såg K ett "anfall", måste vara rumpen som ungen trycker rakt ut och spjärnar emot med fötterna mot mina revben.

Så slutar alla känsliga läsa här!
Det ser helt defekt ut och får mig att tänka på scener ur gamla splatterfilmer. Tror det är i Braindead som man får se en magen som rör sig och sedan slits den upp och det kryper ut en zombieunge ur magen. Fast nu när jag googlade Braindead får jag bara se bilder när en unge kryper ut från ett uppslitet ansikte. Tror inte det blir någon titt på den filmen före förlossningen!

Usch vilka filmer jag ser! Kan väl vara bra att blanda lite sånt här med alla mina barnfilmer och komedier. Ser fram emot att se Saw VII och kommer alltid undra varför jag sett Battle Royale minst tre gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: