Vad gör ni om dagarna gott folk!?

Idag är det TOMT i kalendern. Finns ingen fantasi till att hitta på något heller! Tänkte jag skulle hälsa på mina Päron, men som tur var ringde jag först. De hade visst spridit sig kräksjuka dit igen, hoppas jag klarar mig så det inte tar om här också!

Så vad gör jag? Ut och halka och plumsa i snön? Städa? Baka? Sova? Plöja någon DVDbox? Bättra på min xboxträningsvärk? Läsa någon bok? Klappa katterna? Hade det varit sommar hade jag haft mer spännande förslag känns det som!

Nä jag skriver om min shoppinglista till Ullared för tredje gången istället och sen måste jag ladda om diskmaskinen! Så får vi se var denna dagen slutar!


Kommentarer
Postat av: Fia

Läser bloggar gör jag idag ;) Visst är det svårare att hitta på saker på vintern! Men nu tryter ju orken lite också så jag skyller på det... har hur mycket som helst att rensa och städa egentligen...

:) Hoppas du har en bra dag!

2011-02-10 @ 13:25:31
Postat av: Fältsbacka

* Rensa och redigera bilder

* Bränna en ny och bra skiva/ladda MP3:n

* Laga en massa mat och frysa in

* Rensa datorn på en massa onödigt joll

* En promenad är INTE att rekommendera idag, det snöar åt sidan å in i ögena =S

2011-02-10 @ 14:14:30
Postat av: alftabo

Jag har en massa att göra för dig img, men då bliruju kidnappad... Rulla lite tunnor iaf, hör av mig mer img när jag vet mer vilken tid. Auktion idag, jag vill ha ett litet bord, fanns mer bord som jag vill ha å... Och plåtburkar, men inte stannar jag själv e!

2011-02-10 @ 15:50:28
Postat av: maria

Köp inget åt mig, jag har kvar..

2011-02-10 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: