60 dagar kvar till BF och 7 dagar till Gekås

Det rullar på! I går ökade vi på samlingen av minikläder, rea på tammetusan alla affärer nu. Tag 3 betala för 2 på alla reaplagg på Cubus! Svårt att veta bara vad det är för storlekar som man ska satsa på och hur mycket man behöver. Tur rean gör det urplockat så det finns mindre att välja på! För när jag står där är det färg, storleks och allmän klädväljarågren som kastar sig på! Blir inget rosa, det känns för tjejigt, men eftersom jag gillar blånyanser så blir det lite mer av det! Svart, vitt, blått och grått blev det igår!

Nu ska det bara tvättas och kastas i i skåpet. Vi har ju tvättat upp det som mina föräldrar sparat efter mig och K's föräldrar efter honom, samt de få plagg som vi köpte i Ullared förra vändan, några HMbrallor och en Lindexbody. Det är helt sjukt vad litet och overkligt det ser ut när plaggen hänger på tork. Dockkläder! Här ser ni samlingen på tork, är lite rosa, rött och ljusblått, till och med någon miniklänning. Vi får la se vad som passar när ungen väl kommer ut. Det blir verkligare och verkligare!

Nu räknar jag ner till en fullbokad dag imorn. Arbetsförmedlingen, BM, föräldragrupp, hämta min massagevagn och förhoppningsvis hinna måla mitt sänghimmelsstativ och sy tyget till den. Resten av veckan är tom! Så jag är öppen för förslag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh men vilka söta kläder!! Jag vill också shoppa sånt! =P Fina skor hade du vunnit också! =) Jag tror fortfarande att det blir en tjej så det är ju bra att ni har EN klänning iaf ;) Vad tror alla andra att det blir?

2011-02-06 @ 19:07:45
Postat av: Fältsbacka

Det var från mig, men namnet försvann?!?!

2011-02-06 @ 19:08:29
Postat av: maria

Jag börjar gråta när jag ser sånt där! Gulligt värre! Det är verkligen dockkläder (shit, hur skriver man dockkläder? Man får väl inte ha 2 k efter varann, eller funkar det när det är ett sammansatt ord?)!

2011-02-06 @ 22:01:07
Postat av: Lenin

shit sofie! snart har ni er llla...tjej! tror tjej ja! 53 lång och...hmmm...4155 gram :0)

2011-02-06 @ 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: