Händer det så händer det!

Är lite sjukt att det när som helst nu kan "ploppa" ut en unge. Märks att vi inte riktigt tänker så här hemma. Visst är väskan packad nu och bilstolen i bilen, men det där andra i vardagen. Som att kanske vila mer och ta det lugnt, inte fundera på att ta en Borlängetur en trist söndag som denna eller att vara hemma på kvällarna istället för att leka fylletaxi där tänker vi inte riktigt på att vi ska vara alerta för en 24h förlossning. Jag fick nån konstig känsla i veckan att ungen kommer en måndag! Måste ju skriva ner det utifall jag får rätt! Så imorn då kanske? Imorn ska vi iaf till barnmorskan på sista kontrollen före BF. Får se sen hur ofta det blir sen när det knallas in på övertid. Blir det igångsättning så blir det mitt i påskhelgen, så frågan är om de gör det då eller om man får göra det före eller efter!

Helgen har gått i kalasandetstecken helt och hållet! Igår blev det öppethusvisningen på Verken, sedan kom familjen Larsson hit och firade K, sen åkte vi och köpte pizza, spelade lite Kinect och sen var jag helt slut!

Som sagt, vad gör man en regning söndag om man inte ska lämna byn för shoppingtur! Förslag?


Kommentarer
Postat av: maria

Ligger i sängen, det gör jag, trots att det inte regnar ute.

2011-04-03 @ 11:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: