Nöjd och utan sug

Tror jag har minst 10 inlägg nu som jag sparat som utkast.

Skriver ner något i några minuter, läser igenom och sen känner jag att jag inte vill publicera.

Det jag bloggade om under tiden jag var gravid har jag sparat och skrivit ut, och känner att det kan kanske vara kul för Eddie att läsa när han ska få barn? (eller nå)

Nu vet jag inte vad jag ska blogga om? Känner inget sug, behov eller lust av att blogga. Mest känner jag att det inte finns någon mening med bloggandet. Kanske hittar jag ett nytt tema snart. Kanske blir det en träningsdagbok? 

Jaja nu är det iaf så här! Jag pausar här!



Kommentarer
Postat av: maria

Men jag längtar ju mest efter dina uppdateringar ju! Fast jag förstår vad du menar. Jag vet inte varför jag håller på. Jag vågar ju inte ens stå för saker i bloggen längre!

2011-09-14 @ 00:58:38
Postat av: Maria

Men NEJJE! =(

2011-09-14 @ 10:25:11
Postat av: Em

Eddie kommer kunna läsa å förstå hur det var när hans mamma var gravid å kanske veta hur han var som bäbis osv. Bra att du spar det! jag förstår dej oxå, jag bloggar bara ändå, fast jag inte har nått "vettigt"/inga bra texter! men kul å ändå tycker jag, läsa och kommentera andras bloggar å se om man man sj har fått nån rolig kommentar tbx.. hoppas suget kommer tillbaka! :D för vi gillar å läsa om dej & ditt liv!

2011-09-14 @ 18:02:20
Postat av: alftabo

Drygt å spara papperslapparna i 20 år Soffis =P Fortsätt blogga, även om de kommer mer sällan! Snart ullis, blogga om de ! =)

2011-09-16 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: