Jag tar en gura, tar en bira..

Imorn flyttar det jag absolut inte skulle ha i mitt hus in. Eddie har ändrat många åsikter jag tidigare haft. En ful jäkla plastaskit gåstol flyttar hit, men innebär det att jag kan vila ryggen en extra halvtimme per dag så är det fasiken värt det! Ska bli spännande att se hur mycket kluten väger på måndag.

Idag har vi tagit en promenad och badat (plaskat ner hela badrummet). Vi hinner med mycket om dagarna =) All denna aktivitet verkar iaf ha slitit hårt på Eddie för han somnade nyss sittande i mitt knä. Jag hoppas han sover ett tag så jag hinner slänga i mig lite mat!

Han är så himla kvick nu att ta tag i saker så allt som kommer i hans väg dras ner, eller åker in i munnen. Så att äta mat med honom i närheten nu är bara att glömma! 

Favoritleksaken idag för Eddie var alla reklamblad vi fick, de drog han sönder, knölade och bet i, sen kastade han allt på golvet och kastade sig på nästa sak.

Nu räknar vi ner till karnevalstågsfest på lördag och Ullis i november.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, man ändrar nog åsikter om rätt mycket när man får barn =P Hojta om ni vill ha prommissällskap (eller annat sällskap) nån dag! =)

2011-09-08 @ 21:15:53
Postat av: Maria

Den var från mig då den där kommentaren... =)

2011-09-08 @ 21:16:42
Postat av: Em

jaa dom verkar vara livliga dom små liven! hihi, men kul att höra om Eddies utveckling! synd vi inte träffes på lördag (jag flyr fältet till uppsala), synd det var nu den här helgen.. Men hoppes ni får skojj! :) kul med ullared i nov, tihi, shoppaloss.se!

2011-09-08 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: