ENFP

Igår var jag hos jobbcoachen tillsammans med tre andra "tjejer", vi gjorde MBTI-testet. Jag blev en ENFP:are. På torsdag ska jag dit igen och då ska vi diskutera och jämföra våra resultat. Min coach sa att hon var säker från början att jag skulle blir en ENFP, det hade hon sett redan första gången vi möttes, är jag så lätt att tyda eller är det bara så jag tolkas? Googlade efter lite beskrivning av en ENFPare, men hittade inget bra på svenska. Fick med mig massa papper hem om denna personlighetstyp, bl.a. en lista med kort karaktäristika:

Kreativ
Nyfiken,
Entusiastisk
Mångsidig
Spontan
Uttrycksfull
Självständig
Vänlig
Insiksfull
Energisk
Fantasifull
Rastlös

Lät väl väldigt fint! På fredag går min coachtid ut, känns skittråkigt för det har varit mycket trevligt och inspirerande. Så nu blir det två månader med rapportering till Arbetsförmedlingen och att göra en ny handlingsplan en vecka före BF (beräknad födsel). Jag kommer nog inte få något jobb känns det som, kanske lika bra då jag kan vara hemma och leka "mamma, pappa, barn" tills jag känner för att ut och jobba igen! Finns faktiskt ett jobb i Bollnäs ute nu som socialsekreterare på försörjningsstöd som skulle kunna kännas ok. Bollnäs är en himla trevlig arbetsplats vad jag hört! Fast jag borde kanske söka mig bort från allt vad myndighetsutövande heter..Jaja jag tror som sagt inte att jag är vidare attraktiv på arbetsmarknaden så jag får nog "ledigt" ett tag till.

Nä nu blir det frukost gott folk! K är och polerar huggtänderna hos tandis, eller nått sånt. Ikväll blir de Spicycow med gänget, gött gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: