Slut på helgen

Igår var det vinpremiär, smakade bättre än väntat och flaskan gick i utan problem! Surströmmingsskivan med allsång av 1300personer är ju grymtkul, men när styrdansen började så försvann min energi. Har varit så varje år.. Fasen måste jag börja dansa för att få ha kul!?

Jaja trevligt folk ordnade iaf stämmnigen på kvällen, och att vara barnfri en natt var också helt ok!

Eddie verkar ha tyckt detsamma,för han hade sovit som en prins hela natten!

Ikväll har jag pysslat med en sak jag funderat på i några veckor, fast inte tagit tag i. Fast med hjälp av några fotografier, på några "nära och kära och andra saker", så har jag nu blivit klar. Resultatet visas om någon vecka! Hoppas ni blir nyfikna.

Nu skriker Eddie så dags för andra nattningen för ikväll!






Kommentarer
Postat av: Fältsbacka

Klart man blir nyfiken! :)

2011-08-21 @ 23:14:19
Postat av: maria

Men min bild är jätteful!!

2011-08-23 @ 09:28:50
Postat av: Em

kuuul att du/ni kunde gå ut en sväng å ha skojj! :) vinpremiär för dej, wooho.. oh spännande å se sen vad det är för nått du har "kokat" ihop

2011-08-24 @ 18:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: