Listor

Jag gör listor till allt nu känns det som. Lika bra det när minnet mitt är som det är. Finns redan en önskelista till julen 2011 för både Eddie och mig. Finns också en handlingslista till nästa Ullredtur (när nu de blir). Dagens matinköp står på en lista. Allt som ska ordnas hemma (skruva, limma, bära, städa..). Allt finns på listor!

Nu ska jag bara försöka komma ihåg alla bra listor och var jag skrivit dom. För en står på ICA reklamen som ligger på toa, en på blocket vid datorn, två i lilla anteckningsboken, en i kalendern. Sen finns de väl 100 till listor "gömda och glömda" i lägenheten.

Först upp på listan idag står en dusch, sen en tripp mot Bollnäs. Den listan har jag i huvudet. Två saker kan jag alltså komma ihåg!

Ikväll blir de först räkmys med K och sen blire häng med brudsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: