Björnen sover..

Både K och Eddie sover, vilket gör att jag har tid att bara göra ingenting (som att blogga).  Händer väl inte ofta (kanske en gång tidigare) att Eddie fortsätter sova när vagnen slutat rulla, nu har han legat och sussat i snart 20minuter vilket innebär att jag hunnit skalapotatis, göra sallad och sås, så nu är det bara fischypinnsen som ska stekas på. Det jobbet överlämnar jag!

K är hemma sjuk och hostar sig igenom nätterna så igårkväll hämtade jag en dörr från källaren och skickade ut han på soffan över natten. Så Eddie och jag glassade på 170cm säng inatt! Tror det var helt ok för soffsovarn också då han fick hosta/snarka/snora ifred. En natt för honom utan att få en spark, ett slag eller en draåtpipsvängenutskällning kastad på sig så han vaknar. Resultatet är iaf tre hyfsatutsövda människor = en hyfsattrevlig dag trots allt! 

Sitter och drömmer om Ullaredresa, dags att boka in snart tycker jag så det går börja längta!


Kommentarer
Postat av: Lenin

Jag insåg precis att Eddieskrutt ju blir 5 månader snart!!! Shit!!!

Å mamma ringde om ullis ikväll å... Får se om de blir nå... Är lite mer sugen mot våren tror jag... Men man kan hinna ändra sej ;0)

2011-08-30 @ 22:13:03
Postat av: alftabo

Vi bokar ullis nu, nyss. Mitt i veckan nångång?

2011-08-31 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Här bloggar jag:


Kommentar: